Archief November 2017
Woensdag 8 november
- Faber ziet zijn ploeg eindelijk weer winnen: ''Dit was een goede wedstrijd''
- Drost speelt weer eens 90 minuten: ''Lekker dat het vandaag kon''
- Koeman: ''Zou heel oneerlijk zijn om te zeggen dat je dat niet meekrijgt''
- Idrissi eerlijk: ''Er is een ongelukkig iets gebeurd in de kleedkamer''
- Koeman: ''Bondscoach? Daar ga ik nu niet op in...''
- 'Het is altijd leuk als men jou graag ergens wil zien''
- Groningen-midddenvelder: ''Als hij niet positief zou zijn, zou hij me niet opstellen''
- Derksen schaart zich achter Faber: ''Ik zou een ontslag belachelijk vinden''



