'Atletico Madrid nu al uitgekeken op oud-FC Groninger Sørloth'

Alexander Sørloth
Alexander Sørloth Foto: © BSR Agency

Atletico Madrid is bereid om deze zomer alweer afscheid te nemen van Alexander Sørloth. Dat meldt het Spaanse Cadena SER

Atletico Madrid betaalde een jaar geleden ruim dertig miljoen euro aan Villareal voor de voormalig spits van FC Groningen. De 29-jarige Noor was in zijn eerste seizoen in Madrid goed voor twintig doelpunten, maar had lang niet altijd een basisplaats.

Volgens Cadena SER wil Atletico Madrid Sørloth deze zomer weer van de hand doen. De Spaanse club zoekt een nieuwe vleugelaanvaller, maar moet daar wel geld voor vrijmaken. Sørloth geldt als een van de kandidaten om te vertrekken en moet de club zo'n 35 miljoen euro opleveren. 

Doe mee aan het WK-spel van FCGFans!

Het WK begint op donderdag 11 juni in de Canada, de Verenigde Staten en Mexico. Hoe ver gaat Oranje komen? Doe mee aan het WK-spel van FCGFans op Scorito!

Lees meer:
0 reacties