'Belgische club wil na half seizoen al af van oud-FC Groninger'

Glenn Bijl
Glenn Bijl Foto: © BSR Agency

De samenwerking tussen Glenn Bijl en Royal Antwerp FC lijkt uit te lopen op een teleurstelling. De voormalig FC Groninger zou na een halfjaar weer mogen vertrekken. 

Bijl was na vorig seizoen transfervrij na zijn vertrek bij KS Samara en sloot aan bij de training van Royal Antwerp. De dertigjarige rechtervleugelverdediger maakte een goede indruk en tekende een contract voor één seizoen bij de Belgische club.

In zijn eerste halfjaar kwam de voormalig jeugdspeler van FC Groningen slechts vier keer in actie. Volgens Het Nieuwsblad ziet Royal Antwerp FC weinig perspectief in de samenwerking met Bijl en gaat zijn aflopende contract niet verlengd worden. Sterker nog, Bijl mag deze winter al op zoek naar een nieuwe club. 

Zet in op Nederland tegen Japan!

Het Nederlands elftal begint zondagavond aan het WK met de poulewedstrijd tegen Japan. Zet € 10 in op de wedstrijd en krijg € 50 aan Free Bets bij BetMGM! (Bonus 24+)

Lees meer:
0 reacties