Dubbele gevoelens bij Nijland na transfer: ''Ik had liever die negen miljoen pond gehad''

De transfer van Alexander Sorloth naar Crystal Palace is bij FC Groningen met gemengde gevoelens ontvangen. De kassa in het hoge Noorden rinkelt flink, maar FC Groningen verkocht de mislukte Sorloth voor een bescheiden bedrag aan FC Midtjylland. 

Slechts 450.000 ontving FC Groningen afgelopen seizoen uit Denemarken, zo meldt Dagblad van het Noorden. Bij FC Midtjylland deed Sorloth het zo goed, dat hij een transfer naar Crystal Palace verdiende.

Hans Nijland: "Het geeft een dubbel gevoel." FC Groningen krijgt nu ongeveer een miljoen euro. "Ik had liever die negen miljoen pond gehad." Desondanks heeft FC Groningen weinig te klagen. Het ontving eerder al 850.000 wegens de mega-transfer van Virgil van Dijk. 

Lees meer: