FC Groningen-banneling moet zwijgen: ''Weet niet wanneer ik weer welkom ben''

Jarchinio Antonia mag van FC Groningen niets zeggen over zijn verbanning uit de selectie. "Het is een lastige situatie. Ik train voorlopig voor mezelf, en wanneer ik weer welkom ben dat weet ik niet", was de reactie van de aanvaller tegenover het Algemeen Dagblad.

Antonia is na de winterstop voorbijgestreefd door Oussama Idrissi. Dat kon hij maar moeilijk verkroppen. In Alkmaar barstte vervolgens de bom. Antonia verliet vroegtijdig de reservebank en was in de kleedkamer zijn emoties niet meer de baas. 

Dat kwam hem uiteindelijk op een disciplinaire schorsing te staan voor onbepaalde tijd. Ook de aanvaller heeft dus nog geen idee wanneer hij eventueel terug mag keren in het elftal van Erwin van de Looi.

Lees meer: