'FC Groningen denkt aan komst van verdediger van ADO Den Haag'

Matteo Waem
Matteo Waem Foto: © BSR Agency

De toekomst van Matteo Waem wordt steeds interessanter. De 25-jarige Antwerpse verdediger is einde contract bij ADO Den Haag en hoewel er gesprekken lopen over een verlenging, neemt de belangstelling toe. FC Groningen volgt hem, net als Schalke 04.

Dat nieuws meldt Nieuwsblad. Waem is bezig aan een sterk derde seizoen in Den Haag. ADO is nog ongeslagen, won de eerste periodetitel en staat bovenaan in de Keuken Kampioen Divisie met uitzicht op directe promotie. Trainer Robin Peter is lovend: "Matteo is sterk aan de bal, goed in de opbouw en betrouwbaar. We zijn blij dat hij bij ons speelt."

Ondertussen zit Waem in een luxe positie. FC Groningen, momenteel zesde in de Eredivisie, toont serieuze interesse, net als meerdere clubs uit de hoogste divisie. Ook Schalke blijft in beeld. De Duitse nummer twee uit de 2. Bundesliga informeerde al afgelopen zomer, al kwam een overstap toen niet van de grond. Mogelijk verandert dat komende transferperiode alsnog.

Zet in op Nederland tegen Japan!

Het Nederlands elftal begint zondagavond aan het WK met de poulewedstrijd tegen Japan. Zet € 10 in op de wedstrijd en krijg € 50 aan Free Bets bij BetMGM! (Bonus 24+)

Lees meer:
0 reacties