FC Groningen-fans geven gul: duizenden euro's naar goede doel

Supporters van FC Groningen
Supporters van FC Groningen Foto: © BSR Agency

De supporters van FC Groningen hebben zich afgelopen zondag van hun beste kant laten zien. Voorafgaand aan de thuiswedstrijd tegen Fortuna Sittard werd er gecollecteerd door Stichting laat ons weer eens juichen. 

De stichting verstrekt seizoenkaarten aan supporters die leven onder de armoedegrens. Voor de wedstrijd tegen Fortuna Sittard werd er geld ingezameld. In totaal leverde dat een bedrag van 19.967 euro op voor het goede doel, zo meldt FC Groningen via de clubkanalen.

Zet in op Nederland tegen Japan!

Het Nederlands elftal begint zondagavond aan het WK met de poulewedstrijd tegen Japan. Zet € 10 in op de wedstrijd en krijg € 50 aan Free Bets bij BetMGM! (Bonus 24+)

Lees meer:
0 reacties