FC Groningen geadviseerd: "Moet niet aan het linkerrijtje denken"

FC Groningen moet dit jaar proberen 'gewoon' in de Eredivisie te blijven en haar ambities niet teveel verleggen. Dat is het advies van Pieter Zwart, die niet vindt dat de talenten van FC Groningen momenteel kunnen 'zaaien' na een jaar gewenning op het hoogst niveau. 

"Dat wordt ingewikkeld, nu bijvoorbeeld Luciano Valente weggekocht is. Er zijn nog wel talenten over, maar je gaat ook ieder jaar weer spelers kwijtraken. Als zij gewoon weer op een goede manier erin blijven en een goed seizoen draaien iedereen bij FC Groningen tevreden kan zijn. Je moet niet aan het linkerrijtje en aan play-offs gaan denken", vindt Pieter Zwart bij Voetbal International.

"Daarvoor hebben ze het uit ook vaak te moeilijk gehad vorig seizoen", vindt Zwart, die denkt dat FC Groningen haar punten vooral in De Euroborg zal gaan pakken. "Maar ik denk dat ze thuis ook wel weer veel punten kunnen pakken."

Doe mee aan het WK-spel van FCGFans!

Het WK begint op donderdag 11 juni in de Canada, de Verenigde Staten en Mexico. Hoe ver gaat Oranje komen? Doe mee aan het WK-spel van FCGFans op Scorito!

Lees meer:
0 reacties