FC Groningen herinnert fans aan traditioneel 'In Memoriam-duel'

De Euroborg van FC Groningen
De Euroborg van FC Groningen Foto: © BSR Agency

De eerstvolgende thuiswedstrijd van FC Groningen tegen NAC Breda staat in het tekent van In Memoriam. De Trots van het Noorden zal voor de wedstrijd stilstaan bij de supporters die in het huidige kalenderjaar zijn overleden. 

In Memoriam is een jarenlange traditie die sinds twee seizoenen is verschoven van de laatste thuiswedstrijd in het kalenderjaar, naar de eerste thuiswedstrijd in het kalenderjaar. Zodoende kunnen alle supporters die overlijden in een jaar worden geëerd. Alle aanwezigen in Euroborg applaudisseren een minuut lang voor de mede-supporters. Familie van de overledene is in het stadion aanwezig bij dit eerbetoon. De naam wordt getoond op de LED-boarding en een foto van de overleden supporter zal verschijnen op de videowalls in het stadion.

De In Memoriam-wedstrijd van dit seizoen is op zaterdag 10 januari. Dan neemt FC Groningen het om 21.00 uur op tegen NAC Breda. 

Zet in op Nederland tegen Japan!

Het Nederlands elftal begint zondagavond aan het WK met de poulewedstrijd tegen Japan. Zet € 10 in op de wedstrijd en krijg € 50 aan Free Bets bij BetMGM! (Bonus 24+)

Lees meer:
0 reacties