'FC Groningen in strijd met buitenlandse club om verdediger'

Matteo Waem
Matteo Waem Foto: © BSR Agency

FC Groningen hoopt zich komende zomer te versterken met Matteo Waem, zo meldt transferjournalist Rudy Galetti op X. De Belgische verdediger, die momenteel speelt voor ADO Den Haag, staat ook in de belangstelling van meerdere buitenlandse clubs. 

ADO nam Waem in de zomer van 2023 over van MVV, dat hem op zijn beurt drie jaar eerder had weggeplukt bij Royal Antwerp FC. In Den Haag, waar hij basisspeler is, was hij dit seizoen al goed voor twee goals en drie assists.

Het contract van Waem loopt komende zomer af. Galetti schrijft dat verschillende clubs in Europa met de verdediger in gesprek zijn. FC Groningen wordt genoemd, maar ook het Noorse SK Brann, het Duitse Hannover 96, het Belgische Charleroi en het Oostenrijkse Red Bull Salzburg.

Doe mee aan het WK-spel van FCGFans!

Het WK begint op donderdag 11 juni in de Canada, de Verenigde Staten en Mexico. Hoe ver gaat Oranje komen? Doe mee aan het WK-spel van FCGFans op Scorito!

Lees meer:
0 reacties