FC Groningen meldt groot nieuws: huurling definitief overgenomen

Travis Hernes
Travis Hernes Foto: © BSR Agency

FC Groningen heeft Travis Hernes definitief overgenomen van Newcastle United. Dinsdag kwamen RTV Noord en het Dagblad van het Noorden al met het nieuws en dat is nu door de Trots van het Noorden bevestigd via de officiële kanalen. 

Hernes werd afgelopen seizoen gehuurd van Newcastle United en kwam elf keer in actie voor FC Groningen. De Trots van het Noorden had een koopoptie opgenomen in het contract en besloten die te lichten, waardoor Hernes nu tot medio 2030 vastligt bij FC Groningen.

De twintigjarige Noor met Jamaicaanse roots speelde eerder ook voor Shrewsbury en Aalborg. 

Zet in op Nederland tegen Japan!

Het Nederlands elftal begint zondagavond aan het WK met de poulewedstrijd tegen Japan. Zet € 10 in op de wedstrijd en krijg € 50 aan Free Bets bij BetMGM! (Bonus 24+)

Lees meer:
0 reacties