FC Groningen zet aanvaller voor onbepaalde tijd uit de selectie

Jarchinio Antonia is de komende tijd niet meer welkom bij de selectie van FC Groningen. Dat meldt FC Groningen via de officiële kanalen. De club heeft de 25-jarige aanvaller voor onbepaalde tijd disciplinair gestraft. Over de exacte reden van de straf wil FC Groningen weinig tot niets kwijt. 

Antonia zou zich niet hebben gehouden aan de omgangsvormen en de gedragsregels, die de club aan medewerkerst stelt. Daarom zal de aanvaller de komende periode niet meer bij de wedstrijdselectie zitten en ook niet met het eerste elftal meetrainen.

Antonia speelde dit seizoen zestien wedstrijden voor de Groningers en scoorde daarin nog niet. 

Lees meer: