FC Groninger opgenomen in Eredivisie Elftal van de Maand april

Dies Janse juicht
Dies Janse juicht Foto: © BSR Agency

Dies Janse kan terugblikken op een goede maand. De verdediger van FC Groningen is opgenomen in het Eredivisie Elftal van de Maand april. 

Negen verschillende clubs zijn vertegenwoordigd in het Elftal van de Maand, waaronder FC Groningen. De Trots van het Noorden won van Telstar, speelde gelijk tegen Go Ahead Eagles en verloor van Feyenoord deze maand. Janse kende een paar goede optredens én was trefzeker tegen Telstar. Tegen Feyenoord gaf hij een assist. 

De huurling van Ajax is sowieso bezig aan een goed seizoen bij FC Groningen. Het levert hem ook serieuze interesse van Club Brugge op. 

Doe mee aan het WK-spel van FCGFans!

Het WK begint op donderdag 11 juni in de Canada, de Verenigde Staten en Mexico. Hoe ver gaat Oranje komen? Doe mee aan het WK-spel van FCGFans op Scorito!

Lees meer:
0 reacties