Mo Allach dik tevreden: "Daar kan de club echt trots op zijn"

Mo Allach
Mo Allach Foto: © Pro Shots

Mo Allach kijkt tevreden terug op de transferperiode. De technisch directeur van FC Groningen vindt dat de nieuwelingen perfect bij de club passen. 

Allach kan met een goed gevoel terugblikken op een drukke transferzomer. "Ik ben hartstikke tevreden over wat we behouden en binnengehaald hebben", laat hij zondag weten in Goedemorgen Eredivisie van ESPN. Onder andere Tygo Land, Younes Taha en Oskar Zawada kwamen naar de Euroborg. "Het beste is dat het geweldige gasten zijn. Goede jongens, goede mentaliteit, goeie koppen die bij de club passen."

Met Luciano Valente en huurlingen Dave Kwakman en Hjalmar Ekdal verloor FC Groningen ook wat sterkhouders, maar de selectie bleef grotendeels intact. "We hebben de groep redelijk bij elkaar weten te houden. Er zijn een paar belangrijke spelers vertrokken, maar het grootste deel is gebleven en dat zien we als een groot compliment", aldus Allach. "De club kan er echt trots op zijn dat we zoveel jongens uit eigen jeugd hebben. Dat is heel mooi."

Doe mee aan het WK-spel van FCGFans!

Het WK begint op donderdag 11 juni in de Canada, de Verenigde Staten en Mexico. Hoe ver gaat Oranje komen? Doe mee aan het WK-spel van FCGFans op Scorito!

Lees meer:
0 reacties