Mo Allach houdt ogen open voor nieuw talent: "Dat zou kunnen"

Mo Allach
Mo Allach Foto: © BSR Agency

FC Groningen wacht normaal gesproken een rustige transferwinter. Mo Allach is tevreden met de selectie en ziet geen reden voor versterkingen. 

De transferwindow is nog maar net begonnen, maar Allach is duidelijk over de plannen van FC Groningen. "In principe gaan we niets doen", vertelt de technisch directeur aan RTV Noord. FC Groningen kende een sterke eerste seizoenshelft en heeft een sterke spelersgroep. "Je hebt ook met kleedkamerlogica te maken. De helft van de competitie is gespeeld, we staan waar we staan en we zijn goed op weg. De ondergrens ligt een stuk hoger."

De sfeer in de kleedkamer is goed op dit moment. "Tuurlijk: er zijn spelers die te weinig aan spelen toekomen, maar dat heb je altijd. De groep is echt een eenheid", benadrukt Allach. "Ik ben geen voorstander van spelers halen in de winterstop, of het moet uit nood zijn vanwege een zware blessure."

Allach sluit niet uit dat er deze winter alsnog nieuwe spelers naar Groningen komen. De technische man houdt de ogen open voor talentvolle, jonge spelers. "Met het oog op de toekomst. Dat zou kunnen", geeft hij aan. "Maar we verwachten geen vuurwerk."

Doe mee aan het WK-spel van FCGFans!

Het WK begint op donderdag 11 juni in de Canada, de Verenigde Staten en Mexico. Hoe ver gaat Oranje komen? Doe mee aan het WK-spel van FCGFans op Scorito!

Lees meer:
0 reacties