Noordtribune haalt gigantisch bedrag op door collecte tegen PSV

De sfeeractie van de FC Groningen-supporters voor de Derby van het Noorden
De sfeeractie van de FC Groningen-supporters voor de Derby van het Noorden Foto: © Pro Shots

De Noordtribune hield afgelopen weekend tijdens het thuisduel met PSV een collecte. Supporters konden geld doneren, waarmee komend seizoen weer nieuwe sfeeracties van betaald kunnen worden.

De collecte is zeer geslaagd. Noordtribune Groningen haalde namelijk maar liefst meer dan 45.500 euro op, een bedrag dat bestemd is voor het maken van sfeeracties.

Een mooi bedrag dus voor Noordtribune Groningen. De supporters zijn dan ook erg blij met het opgehaalde geld: "Alle FC-supporters bedankt voor de bijdrages!", aldus Noordtribune Groningen. 

Doe mee aan het WK-spel van FCGFans!

Het WK begint op donderdag 11 juni in de Canada, de Verenigde Staten en Mexico. Hoe ver gaat Oranje komen? Doe mee aan het WK-spel van FCGFans op Scorito!

Lees meer:
0 reacties