Officieel: FC Groningen laat doelman vertrekken naar Keuken Kampioen Divisie

Nick Plomper maakt per direct de overstap van FC Groningen naar Telstar. Dat maakten de Witte Leeuwen zojuist bekend op hun officiële clubsite.

"Met Nick voegen wij een derde keeper toe aan de groep die gaat strijden om een plek onder de lat. Na het vertrek van Jeroen hebben wij direct doorgeschakeld. Het gevoel bij Nick is goed, en ik verwacht een mooie strijd tussen de doelmannen", reageert technisch directeur Piet Buter.

"De komende maanden gaan wij samen bekijken hoe de samenwerking verloopt. Vanuit Telstar hebben wij de optie om het verblijf van Nick te verlengen", aldus Buter over Plomper, die sinds het begin van dit seizoen uitkwam voor FC Groningen.

Telstar legt Nick Plomper vast ?????? https://t.co/WoePjquILq pic.twitter.com/Kbtgn28sVL

— Witte Leeuwen (@Telstar1963NV) January 28, 2019
Lees meer: