Peersman hoort niks van FC Groningen: "Weet niet wat er gaat gebeuren"

Marvin Peersman
Marvin Peersman Foto: © BSR Agency

Het is nog onduidelijk of Marvin Peersman volgend seizoen bij FC Groningen speelt. De verdediger beschikt over een aflopend contract en kon er nog weinig over kwijt. 

Ook Peersman zelf weet nog niet waar hij aan toe is. "Ik heb nog steeds niks gehoord van de club", vertelt hij aan RTV Noord. "Ik weet niet wat er gaat gebeuren. We gaan het zien." Het seizoen nadert zijn einde, maar Peersman heeft dus nog altijd niks gehoord van FC Groningen. Is dat niet vreemd? "Wat ik ervan vind, hou ik voor mezelf."

De 35-jarige Belg kwam in 2023 transfervrij naar de Trots van het Noorden en was sindsdien van grote waarde voor trainer Dick Lukkien. In totaal kwam hij honderd keer in actie voor de hoofdmacht van FC Groningen. 

Hoe kijkt hij zelf naar een langer verblijf bij FC Groningen? "Ik hou alle opties open. FC Groningen is ook een optie. Ik zie wel wat er gebeurt en welke teams er interesse heb. Dan gaan we een keuze maken", klinkt het. Ook een buitenlands avontuur spreekt Peersman wel aan. "Daar heb je geen controle over. Er moet ook interesse van clubs zijn."

Doe mee aan het WK-spel van FCGFans!

Het WK begint op donderdag 11 juni in de Canada, de Verenigde Staten en Mexico. Hoe ver gaat Oranje komen? Doe mee aan het WK-spel van FCGFans op Scorito!

Lees meer:
0 reacties