Timber op zijn hoede voor FC Groningen: "Het gaat zwaar worden"

Quinten Timber is klaar voor de wedstrijd tegen FC Groningen. Zaterdagavond komt de middenvelder met Feyenoord op bezoek in de Euroborg. 

Timber verwacht een lastige wedstrijd tegen de promovendus, die goed begonnen is aan het seizoen. "Groningen-uit is nooit makkelijk geweest voor mijzelf, dat weten we als team ook. Groningen doet het goed, dus het gaat zwaar worden", blikt hij vooruit op de clubkanalen. "We hebben punten verloren in de volgende wedstrijden, dus dan wil je reageren als topteam zijnde. Dat moeten we gaan doen zaterdag."

Voor de 23-jarige middenvelder wordt het een speciale wedstrijd. Hij zal voor het eerst de Feyenoord-aanvoerdersband dragen, maar voorlopig voelt Timber nog geen extra druk. "Dan ga je die trots voelen en probeer je geen andere dingen te doen, dus vooral ervoor het team zijn als het nodig is en niks geks."

Zet in op Nederland tegen Japan!

Het Nederlands elftal begint zondagavond aan het WK met de poulewedstrijd tegen Japan. Zet € 10 in op de wedstrijd en krijg € 50 aan Free Bets bij BetMGM! (Bonus 24+)

Lees meer:
0 reacties