Vaessen 'gewoon' in actie tegen FC Twente: "Niks anders verwacht"

Etienne Vaessen is trots op FC Groningen na het gelijkspel tegen FC Twente. Er zat meer in voor de thuisploeg, maar de kansen werden niet benut. 

Het was nog even afwachten of Vaessen wel onder de lat mocht staan tegen FC Twente. Midweeks tegen Sparta Rotterdam kreeg hij rood, maar die kaart werd geseponeerd. "Ik had niks anders verwacht. Voor mijn gevoel was die kaart onterecht", reageert de doelman bij RTV Noord. "Ik kreeg die bal tegen mijn bovenbeen en daarna tegen mijn hand. Ook was het geen duidelijke scoringspositie."

Het duel met FC Twente eindigde in een gelijkspel en daar waren ze bij FC Groningen erg teleurgesteld over. "Op basis van de eerste helft moet je winnen, maar dit punt moet je ook koesteren tegen een top-6 club", beseft Vaessen. "We zijn een linkerrijtje club. Ik genoot vandaag weer. Hoe vrij we voetballen. We hebben een hele stabiele lijn sinds de eerste wedstrijd van het seizoen. Daar kun je alleen maar trots op zijn."

Doe mee aan het WK-spel van FCGFans!

Het WK begint op donderdag 11 juni in de Canada, de Verenigde Staten en Mexico. Hoe ver gaat Oranje komen? Doe mee aan het WK-spel van FCGFans op Scorito!

Lees meer:
0 reacties