Van Hanegem: "Ben niet zo enorm onder de indruk van FC Groningen"

Willem van Hanegem
Willem van Hanegem Foto: © Pro Shots

Willem van Hanegem denkt niet dat Ajax zomaar de play-offs wint. De Kromme is helemaal niet te spreken over de Amsterdammers. 

Ajax kent opnieuw een dramatische seizoen en eindigde zondag als vijfde van Nederland. "Dat is eigenlijk ongelooflijk. Die maken nog steeds dezelfde indruk als eerder in het seizoen", schrijft Van Hanegem in zijn column in het Algemeen Dagblad

De Amsterdammers zijn veroordeeld tot de play-offs en volgens Van Hanegem is deelname aan Europees voetbal absoluut geen zekerheidje. "Ik moet het nog zien met Ajax donderdag in Volendam tegen FC Groningen. Niet dat ik nou zo enorm onder de indruk ben van FC Groningen, helemaal niet", aldus De Kromme. "Maar Ajax speelt gewoon geen tegenstanders kapot."

Zet in op Nederland tegen Japan!

Het Nederlands elftal begint zondagavond aan het WK met de poulewedstrijd tegen Japan. Zet € 10 in op de wedstrijd en krijg € 50 aan Free Bets bij BetMGM! (Bonus 24+)

Lees meer:
0 reacties