VIDEO | Den Hamer wint in eDivisie: ''Toen begon het meer mijn kant op te draaien''

Nick den Hamer, eSporter van FC Groningen, heeft in de vierde speelronde van het Xbox-seizoen met 1-3 gewonnen van Vitesse. "Ik moest er even inkomen, maar na de 1-1 begon het meer mijn kant op te draaien. "

Lees meer: