Willem II ook de dupe: club neemt contact op met FC Groningen

Willem II
Willem II Foto: © BSR Agency

Ook Willem II is deze week niet welkom in Volendam. De club is net als FC Groningen zeer verbolgen over het besluit van de lokale autoriteiten. 

Maandag werd bekend dat FC Groningen-supporters niet welkom zijn voor de halve finale van de play-offs tegen Ajax, die in het Kras Stadion van FC Volendam gespeeld wordt. De nacompetitie-wedstrijd tussen FC Volendam en Willem II wordt ook zonder uitsupporters gespeeld.

FC Groningen is woedend over het besluit van de lokale autoriteiten beraadt zich op vervolgstappen. Dat geldt ook voor Willem II. Volgens het Brabants Dagblad zijn de Tilburgers in 'nauw contact' met FC Groningen om het besluit te kunnen aanvechten. 

Zet in op Nederland tegen Japan!

Het Nederlands elftal begint zondagavond aan het WK met de poulewedstrijd tegen Japan. Zet € 10 in op de wedstrijd en krijg € 50 aan Free Bets bij BetMGM! (Bonus 24+)

Lees meer:
0 reacties