Willem van Hanegem eens met FC Groningen: "Dat hoeft niet"

Willem van Hanegem
Willem van Hanegem Foto: © Pro Shots

Willem van Hanegem is het niet eens met Robin van Persie. De trainer van Feyenoord was zondag erg boos dat FC Groningen de bal niet teruggaf nadat Feyenoord hem uitschoot vanwege pijn bij een speler. 

FC Groningen besloot in de slotfase twee keer om gewoon door te spelen en dat zorgde voor veel frustratie op de bank bij Feyenoord. Wat Van Hanegem betreft hoeft de club de bal niet terug te geven als de tegenstander hem besluit uit te schieten. "Dat hoeft niet. De scheidsrechter is alleen verplicht om te fluiten als hij denkt dat iemand op z'n hoofd is geschopt", stelt hij in Willem & Wessel

Van Hanegem begrijpt dan ook niet dat Van Persie zondagmiddag zo boos reageerde toen FC Groningen besloot de bal niet terug te geven. "Nee. Lekker doorgaan", besluit De Kromme. 

Doe mee aan het WK-spel van FCGFans!

Het WK begint op donderdag 11 juni in de Canada, de Verenigde Staten en Mexico. Hoe ver gaat Oranje komen? Doe mee aan het WK-spel van FCGFans op Scorito!

Lees meer:
0 reacties